Saturday, October 16, 2010

Flying To Caracas From Baquisimeto/Volando A Caracas Desde Barquisimeto

Last night I flew from Barquisimeto to Caracas, Venezuela.  There I stayed at the Hotel La Parada and spent a short night.  This morning I was up at 2:30 a.m. Venezuela time, took the shuttle bus to the airport and my flight left at 6:45 a.m. to Miami.  I arrived in Miami, went through immigration and customs, and took my flight to Tampa, Florida.  I am now at the Tampa International airport waiting for my DFW flight.  It is delayed 1 hour and 15 minutes.  It's been a long day and I can't wait to be home!  Nonetheless, what an amazing week this has been!  The National Baptist Conference was a great success.  God met with us in a special way!  Over 500 people attended the night services and probably 250 of those attended the day sessions with at least 20 to 25 of those being Pastors and Assistant Pastors.  The picture is of the plane I took to Caracas last night!  Pray for Venezuela!  I believe the people there are hungry for the gospel and God can bring a revival to that country.

Anoche vole desde Barquisimeto a Caracas, Venezuela.  Ahi me quede en el Hotel La Parada y pase una corta noche.  Esta mañana me levante a las 2:30 a.m. hora de Venezuela, tome el transporte del hotel al aeropuerto y mi vuelo salio a las 6:45 hacia Miami.  Llegue a Miami, pase por migracion y aduana, y tome mi vuelo a Tampa, Florida.  Ahora mismo estoy en el Aeropuerto Internacional de Tamapa esperando por mi vuelo a DFW.  Esta atrazado una hora y 15 minutos.  ¡Ha sido un dia largo y no puedo esperar a estar en casa!  No obstante, ¡Que sorprendente semana ha sido!  La Conferencia Nacional Bautista fue de gran exito.  ¡Dios se reunio con nosotros en una manera especial!  Mas de 500 personas asisitieron a los servicios de la noche y probalemente 250 de esos asistieron a las sesiones del dia con por lo menos de 20 a 25 de esos siendo Pastores y Asistentes de Pastores.  ¡El retrato es del avion que tome para Caracas anoche!  ¡Oren por Venezuela!   Yo creo que la gente tiene hambre del evangelio y que Dios puede traer un avivamiento a ese pais.

No comments:

Post a Comment